Razumes, razumete, razumem razumemo

Probudim se ja ujutru razumes? Ono otvorim oci i to razumes? uletim u kupailo razumes? Umijem se razumes? Ali 0ustam sto manje vode razumes? Jer voda je skupa, kapiras? I onda tebra razumes? Ja ti gledam onu casu razumes? Na lavabou razumes? Onu razumes? Gde je cetkica razumes? Ali mi svi koristimo jednu cetkicu kapiras? Ono manje para trosimo tako razumes? I ja znas ono gledam da li da perem ili ne razumes? I onda mi ono sine u mom velkom mozgu ma necu razumes? Jer ipak sam ja pametna razumes? Ono ko cu da stedim pare razumes? Oprati necu zube i cetkica ce trajazi duze razumes? I odem da spremam pasulj razumes? To ti je staro sremacko jelo razumes? Ono ti to ne znas to je razumes do jaja. Stavim lonac i sipam 30 razumes, 30 litara vode i nalozim jedno 4-5 razumes? Cokova u smederevac i ubacim kilu prebranca unutra razumes? Kako ka to skuvam ono matori razumes? To je prste da pojedes (nije greska) razumes? Moji svi ukucani prosto pojedu prste(nije greska) kad ja to spremam razumes? Klot pasulj razumes? I onda odem na posao razumes? I provalim razumes da ono, nisam oprala zube ni za posao razumes? Maa veze razumes? Ustedecu koji dinar razumes?
Jel me razumes?

A. N.

Популарни постови